Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for HEIN CARE

Gældende pr. 1/6-2024

Hein Care

Lille Strandstræde 12
1254 København K. 
TLF: +45 25 17 00 24
MAIL: dorte@heincare.dk
CVR: 29285640

HEIN CARE ejes og drives af Dorte Hein Bitsch og alle aftaler, der indgås på website/yogo-app indgås mellem kunden og HEIN CARE.

Produkter og tjenester bliver leveret i form af pilates undervisning og hudplejebehandlinger samt produktsalg

Undervisning og behandling foregår: HEIN CARE
Lille Strandstræde 12, 
1254 København K
 
Ydelser / Produkter kan betales med både VISA og Dankort. Alle priser er i danske kroner.
 

Klippekort

Alle klippekort (undtaget Introklip) har 12 måneders løbetid fra din købsdato. Klippekort kan ikke forlænges eller sættes i bero.
Intro-klippekortet er som udgangspunkt gyldigt i 30 dage fra din købsdato.
Ved bookning af et duet, reserveres et klip fra dit klippekort.
Afmelder du en booking senest 24 timer før holdstart, går dit klip tilbage på dit kort. Sker det mindre end 24 timer før holdstart anses klippet for brugt.
Bliver du forhindret i at deltage på et hold og glemmer at afmelde, koster det et klip.
 

Prisændringer

Hein Care forbeholder sig ret til at foretage prisændringer, med kort varsel
 

Registrering af fremmøde

Fremmøde skal ske til tiden ved times start. Forhåndstilmelding til hold er påkrævet for at instruktøren kan registrere dit fremmøde. Ved for sent fremmøde kan vi ikke checke dig ind, og du vil modtage et gebyr for manglende fremmøde.
 

Afbud

Ene-lektioner og duet-timer samt ansigtsbehandlinger: Afbud skal meldes senest 24 timer før. For sent afbud medfører fuld betaling.
 

Ansvar

Al træning sker på eget ansvar. Medlemmet er selv ansvarlig for at være i en helbredstilstand, der tillader deltagelse i aktiviteter hos Hein Care. Hein Care bærer ikke ansvaret for personskader som følge af manglende overholdelse af instruktioner, ulykker eller andres handlinger eller undladelser. Dansk rets almindelige erstatningsregler gælder i øvrigt.
 

Bero

Klippekort kan ikke sættes i bero.
 

Fortrydelsesret

Ved køb over Internettet har du 14 dages fortrydelsesret. Hvis startdatoen ligger inden for 14 dage, frafalder fortrydelsesretten ved startdatoen.
 

Kvittering

Kvittering for købet sendes til den indtastede email-adresse. Kunden er selv ansvarlig for at de indtastede oplysninger er korrekte.
 

Opdatering af kortdata

Kortdata kan opdateres ved at logge ind på onlinebookingen og vælge “Min profil” – “Mit medlemskab” – “Skift/tilføj betalingskort”. Ved kontakt til Hein Care kan kortoplysninger fornyes eller slettes. Kunden er til enhver tid selv ansvarlig for at kortdata er korrekte. Overholdes dette ikke, kan Hein Care uden varsel inaktivere/afslutte medlemskabet.

GDPR

– Ved indmeldelsen giver du lov til, at Hein Care må behandle og opbevare oplysninger om dig samt kontakte dig telefonisk, og via mail og sms. Dette bl.a. for at vi kan få fat i dig, hvis der sker ændringer ifm. ent hold, du er tilmeldt.
– Hein Care opbevarer dine data i op til 5 år efter, at du er stoppet, med mindre du ønsker din profil slettet før tid. Kontakt vores studie angående dette. Dine oplysninger er personlige og vil ikke blive videresolgt til 3 part.
– Vi benytter os af bookingsystemet YOGO, som til enhver tid er GDPR-compliant. Alle data i YOGO opbevares i EU (primært i Frankfurt). Se evt. YOGOs databehandleraftale her.
– Har du spørgsmål til dine persondata, er du velkommen til at kontakte Dorte Hein på mail eller mobil: t: +45 25 17 00 24. m: dorte@heincare.dk

Dataansvarlig

Vi er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi behandler om vores kunder og samarbejdspartnere. Hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, så er du altid velkommen til at kontakte os. Du finder vores kontaktoplysninger nederst på vores hjemmeside.
 

Besøg på hjemmeside

Vi anvender cookies for at vores hjemmeside kan fungere optimalt. Det kan du læse mere om i vores cookiepolitik. Kommunikation med potentielle kunder Har du spørgsmål til vores side eller de produkter vi sælger, er du ligeledes velkommen til at, kontakte os via kontaktoplysninger nederst på vores hjemmeside. I den forbindelse vil vi behandle dine personoplysninger, så vi kan indgå i en dialog med dig og svare på spørgsmål. Vi behandler kun den information, som du giver os i forbindelse med vores kommunikation. Vi vil typisk behandle følgende almindelige oplysninger: navn, email og
telefonnummer. Vores hjemmel til at behandle disse personoplysninger er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra f. Vi sletter vores kommunikation med dig, så snart den pågældende henvendelse er fuldstændig færdigbehandlet. Skulle der i et særligt tilfælde opstå et behov for at opbevare dine
personoplysninger i længere tid, så vil dette kunne være tilfældet. Kunder. For at kunne sikre leverance til vores kunder har vi behov for at kommunikere med dem. I den forbindelse kan vi behandle oplysninger om navn, adresse, ydelser, særlige aftaler, betalingsinformationer og lignende. Hjemlen til at behandle disse personoplysninger er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b.
 

Bogføring

Vi gemmer alle regnskabsbilag jf. bogføringsloven. Det betyder, at vi gemmer fakturaer og lignende bilag. På fakturaer fremgår almindelige personoplysninger som navn, adresse, ydelsesbeskrivelse. Vores hjemmel til at behandle personoplysninger til bogføringen er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk.1 litra. Vi opbevarer regnskabsoplysningerne i minimum 5 år efter at indeværende
regnskabsår er afsluttet. Databehandlere
Vi har samarbejdspartnere og leverandører, hvoraf nogle kan være
databehandlere. Eksterne leverandører er f.eks. leverandører af systemer vi anvender i virksomheden,
Det er vores ansvar at sikre, at dine personoplysninger behandles ordentligt. Derfor stiller vi høje krav til vores samarbejdspartnere, og vores partnere skal garantere, at dine personoplysninger er beskyttet. Vi indgår databehandleraftaler med vores samarbejdspartnere og leverandører (databehandlere), der håndterer personoplysninger på vores vegne. Videregivelse af personoplysninger  Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjemand.
 

Tredjelandeoverførsler

Vi benytter som udgangspunkt databehandlere i EU/EØS, eller som opbevarer data i EU/EØS. 
Hvis det ikke muligt, kan der benyttes databehandlere udenfor EU/EØS, men kun hvis de kan give dine personoplysninger en passende beskyttelse. Behandlingssikkerhed Vi sikre behandlingen af personoplysninger ved at have indført passende tekniske foranstaltninger og procedurer. En af vores vigtigste foranstaltninger er at sikre at alle i virksomheden kender GDPR reglerne. De registreredes rettigheder Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af dine oplysninger. Vil du gøre brug af dine rettigheder er du velkommen til at kontakte os. Ret til at se oplysninger (indsigtsret) Du har ret til at få indsigt i de oplysninger om dig, som vi behandler, samt en række yderligere oplysninger. Ret til berigtigelse (rettelse) Du har ret til at få rettet urigtige oplysninger om dig

Kontakt

Lille Strandstræde 12 1254 København K.
Dk- Denmark Tel.: +45 2517024
Mail: dorte@heincare.dk

Åben fra mandag til fredag, efter aftale.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: dorte@heincare.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.